Friday, December 18, 2009

samma tid olika platser.

ok. tanken va att vi, på var sina håll skulle fota vad vi såg, varje timme, med början klockan nio.
för att sedan klockan tre mötas i frysen för lite superpeppad skate.
tyvärr satte mänskliga faktorer snubbelben på detta. Ena T vaknade klockan tio. sen kom han även en timme för sent till frysen. men detta är ingenting jämfört med frysens småbarn som glider omkring på ytan, och gör så att man tappar all pepp i första sparktaget. men en grym dag blev det ändå. skatingen kommer senare. så. till vänster kommer mina o till höger kommer dina. tjo.
kl. 9. bara jag vaken som värmer mig med krook.

10.00 jag fikar med siri på moderna. Du vaknar.

11.00 jag hittar en eld. Du äter en frukost

12.00 jag hittar en göt. Du misslyckas med att uppdatera bloggen

13.00 jag äter langita. Du får något felmeddelande på grund av ditt misslyckande av blogguppdaterning

14.00 jag kollar in chewy cannon. Du kollar penisar

15.00 jag är nästan vid frysen. Du är nästan påväg hemifrån

16.00 jag träffar dig. Du träffar mig.
härefter filmar vi lite. dricker lite öl o tjoar lite med en utelåst granne.
grym dag. får se när filmandet dyker upp.
/
T Tackar T Trots Tiden